iPad

Min farmor har en iPad... Jag vill ha denna iPad.. Haha nej med det är fett soft , ligger i sängen med hennes iPad och kollar runt på Facebook och bloggar (y) Har varit ute och powerwalkat lite, eller snarare gått och lyssnat på musik, sen när jag kom hem igen så grillade vi och jag typ dog, fööööör mycket mat. Är sjukt trött och den finns typ inget att göra för de är bara jag, pappa och farfar som är vakna. Skulle sitta fint med är gulligt sms från någon... Meeeeen jag får fortsätta drömma. Imorgon MÅSTE jag göra klart so:n, fyfan vad jag har slöat med den... Senare på eftermiddagen så ska jag och pappa åka hem till hans kompis familj och hälsa på, det blir väl bra antar jag, känner dom inte så bra men. Har inte så mycket mer att säga, blev sjukt depp nu på kvällen, antar att det är för att jag har försökt att hålla mig sysselsatt de senaste dagarna, sen nu när man är själv och de är allmänt tråkigt så blir de väl så :| Ska lyssna lite på musik nu och kanske messa lite, sen sova! Vi hörs senare eller imorgon !!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR