nattfjärilar kan gå och dö.

rubriken säger allt. Igårkväll när jag skulle sova så satt det 3 nattfjärilar i taket. (ja, jag hatar dom och tycker att dom är allmänt läskiga och äckliga.) plötsligt så flyger en ner till min säng och typ flyger runt mitt huvud, tönt som jag är får jag panik och typ dör själv. haha nog om det.
Har precis duschat, vaknade runt 10.30. Ska fixa mig och sen åker jag med pappa till lager157 (märkesklädsbutiken jag snackade om igår)
ingen är hemma här, så jag sitter vid datorn med Justin's nya låt "Turn To You" på högsta volym. HUUUUR GRYM ÄR INTE DEN LIKSOM? jag blev  kär i låten redan första gången jag hörde den! Även om ni inte är beliebers så tycker jag att ni ska ta och lyssna på den iaf, texten är sjukt fin.
Vi höras senare, måste fixa mig som sagt och sen när vi är hemma ska jag fixa med mitt SO-arbete om jag får tid över (ehm. jag måste fixa det i vilket fall som helst... -.-) sen ska vi grilla, sååå någon gång ikväll blir det nog, eftersom att blogg.se appen fortfarande inte funkar på min iPhone och internet på mobilen funkar helt okej här men det tar typ 100 år att ladda en sida...
Ha en bra dag !!
Tumblr_m3k0fo5joa1qkrjf3o1_500_large
herre.... skulle inte tacka nej direkt!!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR