frågestuuund

okej, tro det eller ej, men jag tänker ge mig på en frågestund igen. Jag menar, om man aldrig har en frågrstund kan man ju inte veta om man får några frågor eller inte? mindfuck.
iaf. ni får fråga vad ni vill. Jag kommer att svara på det mesta, det vill säga väldigt mycket. Ni som ställer frågor och har en blogg får en länkning. Fråga gärna fler frågor, det blir roligare att svara då! 
 
 
FRÅGA NUUUU!
 

Hur mår du?

Vad ska du göra i helgen? ♥

Älskar du miiiiiig?? ;) ♥♥

Om du fick välja på att springa naken runt huset eller gå till skolan i underkläder, vad skulle du välja? ♥

Anonym

Hur ser din drömpojkvän ut?
Har du lätt att förlåta?
Vad spenderar du helst pengar på?
Vad har du för ringsignal?

*Om du var tvungen att välja på
Pengar Kärlek Lycka
vad skulle du välja? ♥

*Äru taggad inför gymnasiet? ♥

* Hur ser ditt dröm LIV ut???? ♥ :)

Börjar du bli trött av att svara på frågor från mig? :D hihi puss på dig! :* ♥

Vad är det pinsammaste som du någonsin vart med om?
Vad skulle du vilja heta om du inte skulle heta Yasmin.
Hur uttalar man Yasmin? :s
Favorit godis, chips, dricka ?
Är du kär?
Gillar du magrutor på killar? hur mycket??
Tycker du det är fint med tjejer med mycket muskler?
Har du Några djur?
Favorit film/ program på tv?
Älskar du skolan?
Är skolmaten god där?

Ha det bra! :D

anonym

vad tycker du om dina bröst?
pojkvän?
vem var den senaste du strulade med
vem är snyggast i din klass (skulle du kunna vara ihop med honom då)
onanerat?

Anonym

Oskuld? Varför isf

Anonym

Kändiscrush?

Skulle du kunna tänka dig att ha sex med någon i din klass? Isåfall, vem?

Anonym

Äter du mycket på mcdonalds? Man blir fet av det.
Vad har du på dina pannkakor?
Din åsikt om bögar som hånglar offentligt.
Har en kille sett dig naken?

Anonym

Varför klär du dig så jävla skamligt? Vem skulle du helst blotta dig för?

hanna

Skulle du vilja vara en en kille för en dag?

Anonym

Varför tog du bort mib kommentar?? Skrev igår

Du måste svara på allt annars kommer jag sluta gå in på din blogg! Så jävla lame med folk som har frågestund och sedan bara svarar på dom mesiga frågorna!

Anonym

hade du någon sommarromans??

Anonym

Babbe eller Svenne?

Fundersam

Om du ska dejta en kille, hur gammal får han vara som äldst då?
Och även yngst? =)

Vilket gymnasie ska du välja, vilka står det emellan?
Var exakt vill du bo om du fick välja?
Favorit app?
Bästa klädmärket?
Köper du ofta kläder? varför isf?
Är du en ''sån'' som gillar liksom lite badboys eller vad man ska kalla det eller föredrar du dom som bara är snälla hela tiden?

skulle du kunna vara tillsammans med en överviktig men snäll?
Går du mest efter utseendet?
vad har du för skostorlek?
One direction eller Justin beber? :)

Erika

1.Vad hade du valt, du fick en miljon kronor. Eller 50 % chans att få 5 miljoner?

2. är du på g med någon speciell just nu?

3. vad heter dina syskon och dina föräldrar?

4. Din favorit låt just nu?

5. Facebook eller instgram? (om du har)

6. har du blivit full? hur var det isf.

7. skulle du kunna tänka dig att ha ett one night stand eller kk? :s

En annan sak jag tänkte fråga, Jag har inte så många följare på instagram bara 236, har du något enkelt tips så jag kan få fler, jag brukar fota mig själv. ska jag ta lite "sexigare" bilder tror för att få fler följare,(?) vill verkligen nå mitt mål på 500. :) bra blogg!

Anonym

Attraherar penispiercingar dig? Har du någonsin haft en lesbisk upplevelse? Fin blogg! :)

Anonym

När vill du skaffa barn. Älskar du barn?
Betysätt ditt utseende från 1-10
vad är Det bästa med dig Samt det sämsta.
har Du bra betyg?
Har du förlorat någon/några vän/vänn er det senaste året
Saknar du Någon Just nu?
Är du redoför ett långt förhållande?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR