portkod 1321

yoooo 
rubriken talar. Portkod 1321 är en serie som går på svtplay, det kommer ut ett avsnitt varje tisdag klockan 17.00 och idag kom de 6:e avsnittet ut. Varje avsnitt är mellan 10-12 minuter långa. Sjukt värt att se om ni frågar mig!
 
Annars då? Med mig är det upp och ner, som vanligt med andra ord. Igår orkade jag inte ens gå upp ur sängen på morgonen, om man ska gå in lite lätt på det. Men idag tog jag nya tag och gick till skolan. Hade utvecklingssamtal efter skolan också, vilket gick väldigt bra! 
 
Nu sitter jag med datorn i sängen och lyssnar på musik. "Little Things - One Direction" HERREGUUUD säger jag bara, Är inget stort 1D fan, men skulle dock inte tacka nej till att gifta mig med Zayn... Förövrigt (eller skriver man det som två ord? mindfuck.) så har jag skaffat mig en app på min iPhone som heter "Pinterest", det är typ som instagram fast det finns en massa kategorier, så som celebrities & humor osv. Min favorit är helt klart celebrities, herreguuuuuuuuuud va det finns snygga killar i denna värld. Bli nästan arg på varför jag inte kan få bo typ granne med någon av dom och ha en såndär sjukt gullig kärlekshistoria som finns i filmer. 
 
Nu ska jag kolla på "The Lucky One" där min älskling Zac Efron finns, typ i'm falling from cloud nine crashing from the high när jag inser att han inte ens vet att jag existerar.
 
BTW jag klippte mig igår!!! kooooooort, vilket är sjukt skönt med tanke på att jag är tvungen att tvätta mitt hår ganska ofta, och eftersom att jag plattar det så tar det så långt tid. 
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR