The Lucky One

Filmen. Den bästa jag sett på länge! både skratt och tårar och en såndär typisk romantisk film som jag älskar. Borde dock sluta titta på sånna filmer, för det slutar alltid med att man sitter där och inbillar sig att det i filmen kommer hända en själv, så kommer man på att man är så ensam man kan bli just då :'') haha nej men åherre va bra den va alltså!
 
Nu hade jag tänkt att gå ner och tvätta bort sminket, borsta tänderna och slutligen lägga mig i sängen och smsa eller någonting, är inte ett dugg trött men kanske lyckas somna lite tidigare i alla fall. 
 
Imorgon börjar jag 08.00 vilket är sjukt segt, men det får funka. Längtar till helgen. Undrar ni varför? JO, för att man slipper skolan. Lätt som en plätt. 
 
 
bjuder på en otroligt fin bild ifrån min fuldag (som jag hade idag) och meningen innan parenteserna var ironisk för er som inte fattade det!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR