Top Model

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Otroligt seg dag i skolan idag. Somnade alldeles för sent igår kväll eftersom att jag "råkade" dricka kaffe lite för sent, så va inte alls trött. Meeen skoldagen rullade på. Sitter nu och tittar på Top Model, väntar på mat, sen ska jag plugga lite engelska och sen vet jag inte vad som händer.
BTW. Igår klickade jag hem lite kläder! eller ja, en hoodie och en vinterjacka!!! lär komma i slutet av denna vecka eller i början av nästa.

 

AF jacqueline 2018 i grått

 

Hoodie från Abercrombie&Fitch Behöver verkligen en varmare tröja att ha i skolan och även hemma nu när det är så äckligt kallt ute. Denna är ju en hoodie, men den är lätt att matcha till byxor och som ni ser så har den "päls" inuti och en "päls" på luvan. Awesomeeeee!

 

Hollister hamnviken jacka i marin

Jacka från Hollister Behövde även en ny vinterjacka pga att min gamla som jag köpte för typ 2 år sen är sjukt klumpig och den börjar tappa värmen typ. Älskar designen på den. Färgen är marinblå, eftersom att hollister nästan aldrig säljer helsvarta plagg så var denna den mörkaste färgen. Men jag tycker den är jättefin!


Anonym

hej hej jag hitta hit. Kan inte Du ha frågestund någon Gång. Det Skulle vara kul. Jag är Ny Här. Jag kan Be mina vänner gå in Och kolla på Bli
BlOggen. :) ha Det bra




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR