Där dog man

Asså hörni, paranormal activity 4, är så jävla läskig, ni fattar inte, jag är inte den som brukar skita på mig av skräck( okej, inte bokstavligen) men asså denhär filmen, omg. Kolla på den!! Var iaf i kista med min fina vän Hanna och gick i butiker och åt middag, slutligen kollade vi på bio. Mamma, pappa och en kille som bor hos oss över helgen va också där, men vi va inget med dom eftersom att jag och Hanna bokade våra biobiljetter efter dom. Med mig hem fick jag ett par kängor med nitar på, kärlek vid första ögonkastet, i loooove them.
Nu ska jag nog sova, så får vi se vad som händer imorgon.


Lina

Jättefin blogg :)
jag har läst din blogg länge, och har märkt att du inte skriver om din bästa vän längre, ni verkade vara så tajta och var med varann hela tiden, är ni inte kompisar längre? eller vad har hänt
kram




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR