fina människa <3

Kom precis hem efter en aaaasmysig eftermiddag/kväll med min fina vän Mana!! vi gick i samma klass från 3:an till 5:an, sen bytte hon skola (jag med, men bytte sen tillbaka till min gamla) så vi hade inte träffats sen skolavslutningen i 5:an, ååååh va kul de var!! vi hade såååå mycket att snacka om och vi drog också till centrum och köpte tjockissaker och sen vidare hem till henne och kollade på film, holy crap vad jag hade saknat henne!!
 
 
Imorgon har jag inga planer än så länge, kanske träffar Amanda på kvällen, men känner att jag måste hitta på något på dagen för att hålla mig borta från depp perioden igen, vill inte hamna där än på ett tag! 
 
36802921925028328_7h6n8ty6_c_large
 
tänker så ibland, och ibland hamnar jag på fel spår igen, men ska försöka att tänka annourlunda för ett tag.




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR