long time no see

Längesen jag bloggade nu. Det är inte de att jag inte haft tid, för de har varit en rätt så soft vecka, eller okej de är bara tisdag men ah. 
Börjar bli förkyld, IGEN. segt som fan, men vi kör på iaf. 
Idag slutade jag 15.30 sen drog jag hem och då va Nora och Nellie hemma hos oss, och vet ni vad dom gjorde med mamma?? dom bakade LUSSEBULLAR. herreguuud, i oktober liksom :') men satan va gott det var!! 
Vi åt mat och fikade, sen kände jag mig återigen 15kg tjockare, YOLO. HAHA nej va fult. 
 
Idag hade jag även ett "gymnasiesamtal" med syo:n på min skola, vi pratade lite om vilka linjer som intresserade mig och vilket gymnasium osv, börjar bli sjukt taggad på gymnasiet nu!! Nu har jag lite bättre koll på vad jag vill gå för linje, på vilket gymnasium osv, men är inte heeelt säker än! Vill bara börja om på nytt, träffa nya människor, och lägga all skit bakom mig. Riktigt skönt ska det bli!
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR