no music no life

Sitter just nu i soffan med laptopen i knät och lyssnar på musik, fick lust att blogga lite. Egentligen har jag inget speciellt att säga,har tänkt lite och de kanske inte är så kul för er att läsa blogginlägg som bara handlar om vad jag gjort under dagen osv. 
 
Ni vet dessa låtar? Som egentligen skiljer sig sååå mycket från ens musikstil, men texten finns där, och bara går rakt in i hjärtat och verkligen skapar en betydelse för en. Man känner igen sig så otroligt mycket, det är precis som att låten är skriven speciellt för en själv. Jag älskar sånna låtar, fast ändå så hatar jag dom. Sånna låtar kan få mig att gå från otroligt glad till otroligt ledsen och depp, men vissa gånger är de så sjukt skönt att bara gå runt och lyssna på låtar där man verkligen lyssnar på texten. 
 
 
denna låt min vänner, gud vad jag känner mig liiiiiten, people jag är kär and I can't help it, nu måste jag komma över dehär, innan jag dör eller något :O :')




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR