slääääääkt

herre min gud vilken stor släkt jag har . haha och vi va inte ens hälften här hemma hos oss i helgen :')
meeen, min helg har varit awesome men också typ feettt deprimerande. I fredags så åkte jag och pappa till centralen och mötte upp min kusin och hennes man, sen åkte vi hem och satt och pratade länge. Sen på lördagen åkte vi tidigt till Arlanda för att möta upp min moster som kom från Iran men också för att möta upp mina tvillingkusiner som kom med tåget från Borlänge. Sen åkte vi alla hem till oss och åt maassooor med mat och tjockade oss. asmycket folk va de här, riktigt mysigt!
Idag åkte alla hem till min moster i Barkarby och var där hela dagen:) 
idag var dock värsta deppdagen också, men de behöver vi inte gå in på. 
 
Imorgon är de skooola, tagga gaaaalet, haha nej, fyfan, låt mig dö. 
Men efter skolan kommer mina twins att möta upp mig vid skolan så åker vi in till stan och fikar med min brorsas flickvän, sen ska hon hjälpa mig med lite spanska eftersom att hon pratar flytande spanska:) efter det åker twinsen till centralen och sen hem :( avslutar nog dagen med en middag men min bror och hans flickvän :) kommer nog bli riktigt mysigt :)
nu ska jag fläta håret så att jag får lite fluffyfluffyyhair tills imorgon!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR