X-Factor

hejjj dudes!!
har precis kollat på X-Factor och Spårlöst, brukar inte kolla så mycket på tv, men det är iaf två sjukt bra program.
Medan jag kollade på spårlöst så plattade jag även håret. Fick låna en asbra plattång av min granne, frisörmärke, och ska vara den bästa av dom alla!! sant, eftersom att mitt hår är heeelt rakt nu, hoppas på att de håller till imorgon.
Börjar 09.10 och är så sjukt otaggad så de finns inte. Förra veckan var ett helvete och denna vecka kommer vi ha ett prov och säkert mer läxor.
Ska iaf sova nu, eftersom att jag har magkatarr (haft sen mars 2011) så får jag så sjukt ont i magen ibland, som denna dag, man vill typ dö, 100 gånger värre än mensvärk hörni :')
meeen, nu ska jag sova , godnaaaaaaaaatt !




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR