#9 - Någon jag längtar efter

Jag saknar så sjukt många, dels kompisar som jag inte träffat under lovet men också släkten i Iran. Ska jag "peka ut" en så får det nog bli min jämngamla kusin i Iran. Trots avståndet mellan oss så håller vi kontakten, vi pratar i telefon flera gånger i veckan (vilket tydligen syns på telefonräkningen, oops.) Tekniskt sätt lever vi i två olika världar. Jämnför man hennes liv där och mitt liv här så kan man nästan tro det i alla fall, kan ju dock bero på att vi lever i två helt olika kulturer. Vi har i alla fall såå mycket att prata hela tiden, och hon var den jag spenderade mest tid med när jag var i Iran senast. Synd är det att vi måste vänta så länge på att få träffas igen, men troligen får vi ses i sommar :) 
Hon är nog en av de snällaste människorna jag känner, hon ser alltid till så att man har det bra och man skrattar sönder varje gång man är med henne, så I miss her alot!! 
 
 
Här är den senaste bilden på mig och henne tillsammans, mars 2012, alltså 10 månader sen, de är sjukt va tiden går snabbt!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR