helt ok

hej bröööder
Första skoldagen idag då. Den var faktiskt helt okej! Och väl hemma slutade den toppen också!
Idag är det den enda dagen på denna vecka som jag bara ska ta det lugnt hemma, kolla på desperate housewives osv. Har ett kemiprov nästa vecka som jag måste plugga till :( 

Btw, har ni hört om "cut4bieber"? heeeelt sjukt. Jag må vara en belieber, men skulle aldrig ens tänka tanken till att skära mig och lägga upp en bild på twitter/instagram för att få Justin att sluta röka marijuana?! Han bestämmer väl ändå det själv? My opinion iaf.
 
Tumblr_mg9v7u93ok1rn6txio1_500_large
 
Lol nu får de flesta en chock över att jag lägger upp en sån bild även fast jag är en belieber, men seriously, ni som skär er pga honom är fööööör mycket.

Mathilde

Kolla gärna in min blogg. Ha en bra kväll. =D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR