nytt år och grejer

Så var det 2013. 
Helt sjukt egentligen, men ändå rätt skönt på något vis. 2012 var nog det sämsta året någonsin för min del. Fast också det bästa, till en början i alla fall. Mindfuck.
 
Nyårsafton då. Spenderades med mina twins till en början, som kom med tåget ifrån Borlänge på förmiddagen. Vi hängde bara här hemma och tog det lugnt tills typ 23.30 då vi drog ut. Kollade på fyrverkerier och "firade" att 2012 var slut. Sen träffade vi Amanda och umgicks alla 4, grymt kul faktiskt! Vi avslutade kvällen/natten/morgonen med en sleepover hemma hos mig, då jag och Amanda delade på min 90cm breda säng, ja men det gick det med :')
 
Dagen idag spenderades hos min moster och kusiner (ännu fler kusiner, lol) Nu har mina twins åkt hem och jag är typ hypad till max, det suger att ställa om dygnet. 
Imorgon iaf så ska jag äta middag inne i stan med finaste Nicole. Så vi hörs imorgon troligen innan jag drar!
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR