questions

- tio frågor om dig själv -
vad heter du i andranamn? - Kristina
har du några piercingar? vart? – i öronen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Med någon
väljer du filmkväll framför utekväll? – Beror på vilket humör jag är på
vad tycker du om med dig själv? – jag är asduktig på att trycka ner mig själv såå
din sämsta egenskap? – Lite för envis
är du dag eller nattmänniska? – nattmänniska
vad har du på dig just nu? – Linne och VSmjukisar (underkläder också dårå)
är du nöjd med ditt utseende? – Nej 
vad vill du ändra med ditt utseende? – Min nästa, mina höfter, min mage och min rumpa

- tio frågor om kärlek -
är du i ett förhållande just nu? – Nej
har du varit kär på riktigt någon gång? – Ja
är du oskuld? – Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Jag vet inte
hur många har du varit riktigt kär i? – En
vad för sorts killar faller du för? – Heelt olika
har du kysst en kompis någon gång? – Ja
hur många har du haft sex med? – 
hur många har du varit tillsammans med? – Seriösa förhållanden isf ett halvt, om man ens kan kalla de ett förhållande

- tio frågor om dina vänner -
vem vet allt om dig? - Amanda
vem skulle du vilja träffa just nu? – han
vem saknar du mest just nu? – se ovaaan
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? – Vet faktiskt inte, lol
vem krama du senast? – Amanda
vem står dig närmast? - Min storasyster och Amanda
vem vill du träffa oftare? – Många
vem är mest partyprisse? – Amine tror jag, haha
vem ringer du när du är ledsen? – Brukar inte ringa någon speciell, men dom gångerna jag gjort de har det varit min syster eller min kusin
vem är snyggast? – alla är snygga juuuu
senaste på ”samtal”? - Mamiii 
senaste namnet i smsinkorgen? - Idioteeen (amanda)
vem ringde dig senast? - Pappa
vem smsar du oftast med? - olika
vad stod det i senaste smset du skickade? – "haha idiooooooot :')"
vad har du för bakgrundsbild? – Jesse Metcalfe
vad står det på anteckningar? – lol har asmånga
vem ringde du senast? - Mamma
vad har du för mobil? – IPhone 4s
spelar du wordfeud? – Not anymore

- farligheter -
snusar du? - Nej
brukar du röka? – Nej
har du tagit droger? – Nej
känner du folk som tar droger? – Ja
har du blivit jagad av polisen? – Nej 
har du druckit så mycket att du spytt? – Nej
dricker du alkohol varje helg? – Nej 
skulle du kunna testa droger? – Nej
skulle du dumpa din pojkvän, om han sa att han går på droger? – Nej, skulle försöka hjälpa honom
har du varit i slagsmål någon gång? – Har för mig att jag va värsta gangsterungen när jag var liten så det antar jag :''')

- random -
sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? – Nej
tror du två ex kan vara vänner? – Ja, om båda är villiga att jobba på det
skulle du vilja vara berömd? – Beror på för vad
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? – ja
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - Amanda? haha ofc alla dagar i veckan!
brukar du tänka innan du talar? – alldeles för ofta
känner du någon som är oskuld? – Ja
skulle du vilja tatuera dig? vart? – jaa, på höften!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR