Happy tuesday

Hej på er!
Dagen idag rullade på ganska bra faktiskt. Hade ont i halsen i början av dagen men känner mig mycket bättre nu!
Vi fick sluta ca 1 timme tidigare pga att våra mentorer var på någon kurs och inte kunde ha mentorstid med oss. Rätt bra om ni frågar mig! 
Väl hemma tog jag en promenad med hunden, gick runt och bara lyssnade på musik och tänkte, gaaash vad det är underbart alltså. Fixade ihop lite hallon, ananas och yoghurt som mellanmål.
Snart ska jag faktiskt laga middag! För någon vecka sedan fanns det inte på kartan att jag ens skulle tänka tanken till att laga middag till hela familjen, men eftersom att jag börjat träna i veckorna så hindrar jag mamma ifrån att bjuda på ris till middag genom att laga egen mat, skills får man i alla fall! 
Hoppas jag lär mig hur man fixar med bilderna snart så att ni får lite roligare inlägg.
Vi hööörs snart!!
 
Tumblr_meddrnpciq1rux9cjo1_500_large
 
åh




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR