PLL

Hej folket!
Min eftermiddag tillbringades som sagt med Amanda. Vi kollade på halva ansnittet av PLL, åt middag, pluggade och snackade massor. Hon drog hem vid nio och sen dess har jag duschat och valt outfit tills imorgon. Seeegt I know, men nu ska jag i alla fall kolla klart på Pretty Little Liars och slutligen sova. Börjar 08.50 imorgon så det är ganska chill! 
Btw, följ mig på Instagram för daglig uppdatering och lite mer "personliga" bilder, yyassmiin heter jag där! 
Börjar få satans ont i ryggen, har ingen aning om vad det kan vara. Hoppas det är bättre imorgon i alla fall!
Godnatt finisar!
 
Tumblr_m62xjnwasg1rz5gfko1_500_large
 
Skulle ju inte vara helt fel att få komma bort från detta väder här i Sverige liksom...




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR