Sovgott blogreaders

Tänkte nu lägga mig i sängen och kolla på tv tills jag blir trött. Känns lite tomt att sova ensam inatt med tanke på att min kusin sovit i mitt rum två nätter i rad. Hon åkte dock hem idag, men sjukt kul hade vi! 
 
Det blir lite svårt att fixa med egna bilder i morgoninlägg innan skolan. Jag går upp en timme innan jag måste gå och då hinner jag precis äta lite frukost, klä på mig och sminka mig seg som jag är. Jag ska göra mitt bästa för att hålla bloggen uppdaterad under skoldagen!
 
Jag har en fråga till er också! Hur ändrar jag bildstorleken på en bild jag vill ladda upp till ett inlägg? När jag laddar upp mobilbilder blir dom gigantiska och det är bara allmänt fult. Det blir ju också roligare för er med lite mer bilder i inläggen men ska jag bjuda på mer bilder vill jag också göra det rätt! 
Kommentera gärna med svar, uppskattas väldigt mycket!
 
 
Tumblr_mjfkq7lwv11qz6f9yo1_500_large
 
Godnatt finisar!
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR